Cvik Opora dlaněmi

Začněte kompenzovat bolesti zad a krční páteře při sedavém zaměstnání

Výchozí nastavení

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Úkol a provedení

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Co cvik stimuluje a co byste měli cítit

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Chyby, které vznikají 

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Doplňující informace

  • Tlak rukama do stolu je jen mírný – Ještě jednou připomínáme, že cílem NENÍ tlačit do stolu maximální silou. Tlak by měl být jen mírný, maximálně do 50%, abyste se mohli soustředit na mnohem důležitější věci, jako je správné nastavení bederní páteře, ramen a hlavy.
  • Cílem cviku je kompenzovat špatné sezení a aktivovat při něm ty správné svaly – Cílem cviku je porovnat tělo do správné pozice a pomocí lehkého tlaku dlaněmi do stolu tělo zatížit. Pokud totiž zatížíte tělo ve správné pozici, začnete tím mozku dávat impuls, aby začal zapojovat ty správné svaly a začal tedy používat ty správné svalové souhry jak v této pozici, tak i v jiných. Jakmile začnete stimulovat ty správné svaly, začnou se Vám naopak postupně uvolňovat bolavé a přetížené svaly, což u špatného sezení bývají svaly podél bederní páteře, trapézy a šíje.
  • Je potřeba tento cvik cvičit každý den – Čím lepší a rychlejší výsledky chcete mít, tím častěji tento cvik musíte zařadit do Vašeho sezení. Ideální je si tento cvik zacvičit zhruba 5 krát po 3 až 4 minutách, kdy se zastavíte a budete se věnovat pouze tomuto cviku a začnete odstraňovat napětí z přetěžovaných svalů. Je možné v průběhu 4 minutového cvičení udělat krátkou přestávku, projít se po místnosti a pokračovat ve cvičení.

Jak dlouho a jak často budete cvičit, záleží jen na Vás, ale mějte na paměti, že čím častěji budete cvičit, tím lepší a rychlejší výsledky budete mít.

A za jak dlouho ucítíte změnu?

To je velmi individuální, ale obecně se naši klienti začnou cítit lépe zhruba po 10 dnech poctivého cvičení. Cítí zmírnění bolestí zad a krční páteře při sezení.

Pokud se Vám tento VIDEO návod líbí, dostaňte ho i mezi ostatní a klikněte na tlačítko To se mi líbí nebo ho sdílejte.

Domluvte si s námi ukázkovou hodinu

Vyplňte jméno, e-mail, telefon a do zprávy napište "Ukázková hodina" a klikněte na tlačítko odeslat objednávku. Po obdržení objednávky Vás budeme kontaktovat. Pro objednání také můžete volat na telefonní číslo +420 732 966 445.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů