Řešte po porodu císařským řezem diastázu, bolesti zad a nefunkční bříško s pánevním dnem

a naučte se účinné cviky, díky kterým toho dosáhnete

  • Chcete vědět, co dělat a cvičit po porodu císařským řezem, abyste se vyhnula bolestem zad, břišní diastáze a nehezkému bříšku?
  • Chcete se naučit jednoduché a účinné cviky na doma, díky kterým budete posilovat bříško a pánevní dno tím správným způsobem?
  • Již se potýkáte s bolestmi zad, přetrvávající diastázou nebo nehezkým bříškem a chcete se jich konečně zbavit jednou provždy?

Přijďte k nám a během 60 minut se společně zaměříme na Vaše cíle, Vaše slabiny a naučíme Vás praktické cviky a informace, které budete moci okamžitě využít.

Na co se po porodu císařským řezem

zaměřit a proč?

Císařský řez narušuje funkci břišních svalů i celého hlubokého stabilizačního systému páteře (HSSP). Právě z toho pramení potíže, jako jsou bolesti zad, přetrvávající diastáza, necitlivé spodní bříško a další potíže.

Tělo si s tímto narušením funkce HSSP nedokáže samo poradit. Proto je potřeba tělu pomoci kvalitní rehabilitací, která bude cílit právě na obnovu funkce HSSP.

Dokud tedy svému tělu nepomůžete a neobnovíte funkci HSSP pomocí správného cvičení, nikdy se svých potíží nezbavíte. Diastáza nezmizí, bolesti zad se budou zhoršovat a necitlivost, či špatný pocit ve spodním bříšku přetrvá.

Přijďte k nám na vlastní kůži pocítit, jak se obnovuje funkce HSSP po porodu císařským řezem a jak to souvisí s řešením bolestí zad, či přetrvávající diastázy.

Na co se na ukázkové hodině

zaměříme?

  • Jak co nejlépe zrehabilitovat bříško po císařském řezu
  • Co začít dělat a cvičit, abyste se vyhnula bolestem zad, břišní diastáze nebo nefunkčnímu pánevnímu dnu
  • Co dělat a cvičit, pokud již nějakou dobu takovými potížemi trpíte
  • Na zdravý způsob cvičení břišních svalů bez přetěžování zad a místa pooperační jizvy
  • Na obnovení funkce HSSP (nejdůležitější složka při rehabilitaci po císařském řezu)

Co si z ukázkové hodiny

odnesete?

  • 2 jednoduché a účinné cviky, které budete moci cvičit doma
  • Další praktické rady do Vašeho života – Co dělat, co nedělat

Kde cvičíme

a v jakém prostředí se nacházíme

Naše studio je soukromé místo, které využíváme pro individuální rehabilitaci, nápravné cvičení a kondiční cvičení. Máte zde zaručený klid a soukromí.

Nacházíme se v centru Prahy u Palackého náměstí.

  • Vybavení: Ve studiu využíváme různé terapeutické stroje a pomůcky, jako je například Tuff Stuff six pack, bosu, overball, gymball, terabandy, závěsný systém a další.
  • Naše cviky: Cviky, které ve studiu provádíme a učíme, jsou jednoduché a efektivní a vše co Vás naučíme, budete moci cvičit doma nebo v zaměstnání.

Nemůžete očekávat jiné výsledky, když děláte stále ty stejné věci. Zkuste to tentokrát jinak.

Je to jednoduché. Pokud jste připravena začít řešit své potíže, začít se cítit skvěle a být aktivní, MY VÍME, JAK NA TO!

„Pokud chcete něco, co ještě nemáte, musíte pro to udělat to, co jste zatím neudělala“

Udělejte tentokrát něco jinak, přijďte na ukázkovou hodinu a pojďte do toho s námi.

Už se nemusíte potýkat s nefunkčním a nehezkým bříškem, diastázou nebo bolestmi zad. Naopak se můžete cítit skvěle, mít hezké bříško a zdravá záda.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů

Nebo volejte na 737 678 860

Odhalte díky našemu Check listu konkrétní postup, jak se zbavit bolestí zad, přetrvávající diastázy a povoleného pánevního dna

Co v CheckListu naleznete

  • Nejčastější chyby, kvůli kterým vznikají nejrůznější potíže
  • Nevhodné činnosti, které mohou zkomplikovat rekonvalescenci po porodu a dlouhodobě škodt pohybovému aparátu
  • Prospěšné činnosti, které mají za úkol zkvalitnit rekonvalescenci, řešit bolesti zad, přetrvávající diastázu, povolené pánevní dno a přispět k lepší zdravotní kondice
  • Upozornění na zvláštnosti u císařského řezu – co nepodcenit a na co se zaměřit